فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: ۷ نفر از عاملان اصلی درگیری و نزاع خیابانی منطقه خرمدشت که باعث ایجاد اختلال در آرامش و امنیت مردم شده بودند، در کمتر از ۴۸ ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ علی قاسم پور، فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ایجاد درگیری و نزاع خیابانی توسط چند نفر از اوباش منطقه خرمدشت بلافاصله ماموران کلانتری ۴۱ خرمدشت به محل اعلامی اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج افزود: با حضور ماموران در محل مورد نظر مشخص شد که تعدادی از اوباش سابقه دار منطقه به علت اختلافات شخصی با یکدیگر درگیر شده اند که این اقدام منجر به ضرب و جرح طرفین نزاع شده است.

سرهنگ علی قاسم پور گفت: با انجام تحقیقات از سوی ماموران، ۵ نفر از عاملان درگیری در محل دستگیر و ۲ نفر هم که از محل نزاع متواری شده بودند، در کمتر از ۴۸ ساعت مخفیگاه شان شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

او با اشاره به کشف تعدادی سلاح سرد از متهمان دستگیر شده، افزود: به اوباشی که امنیت شهروندان را مخدوش می‌کنند هشدار می‌دهیم که پلیس هیچگونه ارفاق و مماشاتی با آن‌ها نخواهد داشت و قاطعانه با مجرمان برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام /ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.